Benimde kafamda deli sorular vardı şimdi anladım ki beynimi kullanmıyormuşum.
Ateistliğe hiç bir zaman olumlu bakmamışımdır. Büyük patlamaymış, hangi patlama yakıp yıkmaktan başka bir işe yarıyor. Bir atom bombası kolay üretilmiyor beyler. O zamanlarda o büyük patlama için o kadar malzeme nerden geldi, nasıl birleşti, nasıl patladı. Ben mi saçmalıyorum şuan ,yok bence fikir saçma.

Neyse Selamün Aleyküm.