PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son 102,7 TL'den yüklü miktarda gram altın bozmuştum ve altın işine bidaha bulaşmamıştım, şu anda ons 1176 olmuş gram ise 82 TL civarında..

Altın güvenli liman cümlesi artık geçerli değil sanırım..
Anavatanına dönmesi ihtimali güçlenirken en güvenli liman dolar olsa gerek.