Eğer bu konuyu açabiliyorsan sen evrim teorisinde dolanıyorsundur, eğer artniyetin yoksa bir arayış içindesindir ve şuan bulunduğunun yanlış ve boş olduğunun farkındasın ve seni tutacak bir eli bekliyorsun.
Bu forumda ki arkadaşlar ve biz ben sana yardımcı olabilecek seviyede bilgi sahibi olduğumuzu düşünmüyoruz biz aileden bu şekilde gördüğümüzden saten kitabı okumasak bile bizim bünyemize ilk defa duyduğumuz sıra dışı olaylar bile ters gelmiyor çünkü bu beden alışmış ama siz farklı bir noktadasınız o yüzden daha prof ellerden yardım alın danışın bilgilenenin.
İst avp yakasındasın.. Git Cübbeli hocanın oraya deki hadi bana anlatın onlar anlatsın..
Bu arada şu videoda çok güzel noktadan yaklaşılıyor evrimi çürütmek için :
https://www.facebook.com/video.php?v=898237566887506
ALLAH HİDAYET VERSİN KARDEŞİM ARIYORSAN BULURSUN BU DÜNYA SADECE YE İÇ GEZMEK İÇİN GELMİŞ OLAMAYIZ EİNSTEİN bile atomu parçaladığında artık bunu buraya koyan biri olmalı diyerek evrimi pert etmiştir hea maymunu yaratan allah insanı yaratamazmı maymundan gelmişiz diye safsata atanlar büyük bir boşluktalar inşallah hepsi hidayete erer..
Sana ve bu konu altından yorum yazmış, kendi bilgisi dahilinde bana yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız

.