İmanına veyahut inancına karışıp, sana yol göstermeyeceğim.
Soru olanı cevaplayıp gideceğim.
"Evren", ne hiçlikten, ne boşluktan, ne yokluktan oluştu(yaratıldı, başladı).
Madde ve antimaddenin tamamen simetrik olduğu bir düzende, "big bang" olarak adlandırılan büyük patlama sonucu bu simetri kırıldı ve madde cephesinde oluşum süreci başladı. Bu teori büyük kanıtları ile doğrulandı. Daha da araştırmak istiyorsan güzel türkçe kaynaklar ve "Cosmos a spacetime odyssey" belgesel serisini tavsiye edebilirim.
Araştırdıktan sonra kendi inancını kendi doğrularını bulmalısın.
Naçizane fizik bölümü 4. sınıf öğrencisiyim. Ben bile yazmaya çekindiğim ve tam olarak bilmedeğim konu hakkında, böyle 1-2 belgesel ve makale bilgisi ile burada ahkam kesen adamlara da fazla kulak asmamanı öneririm.