Değerli arkadaşlar, kestane balı üretimi ile ilgili olarak bir site yaptık ama sitemiz tabiki şuanki hali çok amatör gibi duruyor ama yazılar falan yazıyorum. Ayrıca tema konusunda hiç düzgün bir tema bulamadım. Yapmış olduğum bu site hakıknda nacizane yorumlarınızı alabilirsen çok memnun olurum.
http://www.kestanebali.gen.tr/ ve ayrıca domain hakkında görüşleriniz alabilirim.