JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıldır bu sektördeyim, hiçbir sitemi dmoz a eklemedim-ekleyemedim ama binlerce lira kazandım. Artık dmoz muhabbeti yapmanın gereği olmadığı kanısındayım.
Dmoz'un seoya katkısının çok az olduğunu artık hepimiz biliyoruz hocam..
Fakat Dmoz bir çeşit etiket üniversite diplomosı gibi bişey web siteleri için fakat bu üniversitenin öğretim görevlileri işlerini düzgün yapmadıklarından dolayı insanlar sitrese giriyor..
kendi ilgili katogorime bakıyor kullanılmayan bile siteler var artık ama bizim başvurularımız sonuçsuz kalıyor..