Siz eminseniz, ben haksızımdır. Kararı yönetim versin.mesajınız burada kalır ise ben özür dileyeceğim.
Tartışmak için yazmadım. Script satanların hakkını korumak için yazdım.
Androidli N9005 Mobil cihaz ile gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir.
Hocam script alis diye bir alan yok.
Burda konu acmanin ne gibi bir sakincasi olabilir.
Ayrica flood yapmiyorum 1 gunde 1 cevap atiyorum.
Uygun alan varsa ben oraya yazayim ancak en alakali bolum burasi.
Yonetimlik bir olay yok.
Script isteyenlerdr buraya konu acabilir