bu kadar kişi dolandırılıyor ama hiç kimseye karşıda birleşip ortak ciddi bir suç duyurusunda bulunamıyorsunuz . Defalarca bu tarz konular açıp duruyorsunuz konuda da herkes bende bende diyor geçiyor.

Toplanın hep beraber elinizdeki bilgilerini birleştirin. Farklı şehirlerde iseniz herkes gitsin uğraşsın birkaç gün suç duyurusunu yapın gidin avukatla konuşun güzel bir dilekçe yazdırın kanıtlar ile savcılığa gidin.

Biri diyor 5 bin başkası 6bin meblağlar çok büyük bu rakamları kazanmak için aylarca uğraşıyor insanlar sizde kolay kazanıyor değilsinizdir .

Ne olacak demeyin toplanıp öyle işlem yapmayı deneyin. Böyle konular azalacaktır emin olun. Birkaç tane güzel ceza alan örnekler çıksa zaten otomatik olarak azalacaktır.