Çok uçta bir konu. Neden uçta, forumda her türde inanışa - inançsızlığa sahip olan insanlar var. Söylenilecek en ufak bir cümle herhangi birini incittiğinde doğal olarak savunma durumuna geçiyor. Eğer çoğunluğun inancı bu savunma yönündeyse aksini iddia eden kişi tepki çekiyor, konu çirkinleşiyor.

Benim de digiklan gibi söylemek istediğim çokça şey var. Fakat neresinden tutarsak tutalım biri incindiğinde elimizde kalacaktır. Olur da kimsenin banlanmayacağı, tamamen düşüncelerin paylaşılacağı bir konu ya da platform oluştururuz, tartışmak çok hoş olur.