digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastalanınca oturup kaderdir Tanrıdan gelen çekilir diye beklemiyorsunuz doktora gidiyorsunuz. Dünya düzdür demiyor artık din adamları, çanak antenini her şehirde farklı açıyla ayarlıyor.
Diğerleri tamamda alıntıdaki ilk cümle çok mantıklı durmuyor.

digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Mesele Tanrının var olup olmadığı değil. Mesele Bilimin Tanrı yı hesaba katmadan yapılması gerektiği. Bilimsel bilgi bilimadamının inancından, politik görüşünden, kişilik özelliklerinden ve ön yargılarından arınmadığı sürece doğruluk oranı düşer.
Bilimsel bilgilerde değer yargıları olmaz.Bilimde değer yargılarına yer vardır ama bilimsel bilgilerde sebep sonuç ilişkisi ve kanıtlanabilirlik olması gerekir.Bununla ilgili bir ders almıştım oradan biliyorum.