Yaklaşık 2 senedir özgün yazılarla doldurduğum neredeyse hiç bir kusuru yok diyebileceğim bir teknoloji sitem var. 2 senedir 3 aylık aralıklarla Dmoza ilgili konuya baş vuru yapıyorum. Ve hiç bir şekilde dönüş olmuyor.
Eminim şimdi buradan bazı kişiler diyecektir ki başvurduğun bölüm doğrumu, başvuru şeklin doğrumu şu doğrumu bu doğrumu vs vs vs .....
Her şeyim doğru kardeşim Dmozla alakalı incelemediğim forum okumadığım yazı kalmadı diyebilirim. Aranızda varsa bir Dmoz editörü gelsin bir sitemi incelesin şu yanlış kardeşim desin bari.
İşin açıkçası Dmozdan vazgeçmek üzereyim.. Son bir çare olarak buraya bir yazim belki yardımcı olacak hayırsever bir editör çıkar dedim..