Bilim Tanrı'yı ispat etmez.
Bu bilimin disiplinine aykırıdır. Bilim Tanrıyı kabul etmez ve reddetmez. Çünkü bilim Tanrı ile ilgilenmez. Tanrı modern bilimsel disiplin dışındadır, yaratılış da. Çünkü modern bilim ölçemediği, ispatlayamadığı ve yanlışlayamadığı bilgiler ile uğraşmaz.
Zaten imanlı bir insanın şunu anlaması lazım. İslam dininde tövbe Tanrının varlığı ispatlanana kadar geçerlidir. Yani inanmayı bırakıp ispatlayarak bildiğin zaman bu iman değil bilgi olur. Mahşerde dirildiğinde bu artık iman değildir, bilgidir ve tövbe iman aranmaz artık.
Ateistler de biliyorlar aslında gibi saçma sapan söylemler ile kendinizi kandırırsınız. Ateistlerin çoğu pragmatist insanlardır.