- Şikayet için direk başhekimle görüştürelemeyebilirsiniz. Fakat şansınızı deneyin. Uyarıdan çok uzaklaştırma cezası bile verilebilir.
- Sonuç alamazsanız hastanenin bağlı olduğu KHB Genel sekreterliğine gidin ve sizi şikayet için yönlendirmelerini isteyin.
- TKHK'nın sitesine girip iletişime geçin. Detaylı bilgileri verin.
- Bimer'e yazın detaylarıyla beraber.

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gene bir doktor sopa yediydi. Sonra da neden böyle oldu acep. Sağlık sektöründe çalışanlar istisnasız hepsi ve hatta kıçı kırık sekreterler bile havalı arkadaş gel de şiddete meyletme. Neyse. Yaralarımız deşiliyor yine. Şikayet edin. En azından insanların farkındalığının farkına varırlar.
abla bende tıbbi sekreterim. buyur ?
yalnız şunu ayırt edelim. girişte sıra aldığınız, doktorların yanında duranlar, acilde duranlar ile kat sekreterliklerinde duranlar tıbbi sekreterler değil taşeron işçileridirler. Bizler idari personeliz ve hastayla hiçbir ilişiğimiz yoktur...

ve açıkçası benim hiçbir yerim de kalkık değil. havalı felanda değilim. Özelde çalışırkende böyleydi devlette de böyle.

Şimdi sen istisnasın deme bana. bildiğin önyargılı bir mesaj yazmışsın bakalım nasıl toparlayacaksın.