qwerty35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam bu isimde bir bar açarım, bütün sosyetenin gözdesi olur. Benim çok hoşuma gitti. Mekan açamam site açarım dersen . istanbul gece hayatını koy+ magazin bence tutar.
Fikir güzel. Mekana para yetmesede dediğiniz gibi harika bir site için proje olur.

Ayrıca cadde ile ilgili ayrı bir projem var bakalım neler olacak.