Konu
Birtane Daha (Gece Gece :D)
01-11-2014, 00:14:31
#10
Webuul
Ben olsam bu isimde bir bar açarım, bütün sosyetenin gözdesi olur. Benim çok hoşuma gitti. Mekan açamam site açarım dersen . istanbul gece hayatını koy+ magazin bence tutar.