Konu
Birtane Daha (Gece Gece :D)
01-11-2014, 00:03:06
#5
ByMaDaK
Ben bu domainde pek mantık kuramadım
caddeistanbul olsa daha güzel olmaz mıydı ne bileyim böyle okurken bir eksiklik var gibi
R10+ senin olsun sağol da