Konu
Bu vicdansız hemşireyi nereye şikayet edebilirim?
01-11-2014, 00:00:39
#7
Kad!r
trvendetta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sonra hastane personeline niye şiddet uygulanıyor , rahat % 70 i dayaklık. İşiniz bitti mi sağlam bir dayak çekin .
kesinlikle öyle bir boş vermişlik rahatlık bi havalara girmeler sanırsın küçük dağları yaratmışlar