trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra hastane personeline niye şiddet uygulanıyor , rahat % 70 i dayaklık. İşiniz bitti mi sağlam bir dayak çekin .
kesinlikle öyle bir boş vermişlik rahatlık bi havalara girmeler sanırsın küçük dağları yaratmışlar