Gene bir doktor sopa yediydi. Sonra da neden böyle oldu acep. Sağlık sektöründe çalışanlar istisnasız hepsi ve hatta kıçı kırık sekreterler bile havalı arkadaş gel de şiddete meyletme. Neyse. Yaralarımız deşiliyor yine. Şikayet edin. En azından insanların farkındalığının farkına varırlar.