Merhabalar arkadaşlar, öncelikle şunu belirteyim 38 gün önce dayımın bir oğlu dünyaya geldi. Öncedende bildiğimiz üzere bebekte bel açıklığı vardı ve bir süre tedavi görmesi gerekiyordu. Doğduğu hastaneden Ankara hastanesine sevki yapıldı ve ambulans ile götürüldü. Bebek küvezde kalıyor ve ameliyat olması gerekiyordu. 15. gününde ameliyat oldu ve şu anda bebeğin tedavisinin iyiye gittiği söyleniyor. Tabi bu 38 gün boyunca bebek küvezde yengemde yanında kaldı ve kalmaya devam ediyor.Başlıktada belirttiğim hemşire 1 hafta önce gece 1 gibi bebeğin ateşi yükseldiği için küvezin kapağını açmış ve geçmiş bir yatakta uyumuş.
Yengem bebekle farklı odada kaldığı için belirli saatlerde yanına gidebiliyor. Saat 5 civarında çocuğun yanına gitmiş ve çocuk tir tir titriyormuş. Bebeğin vücut ısısı düşmüş ve bir süre kendine gelememiş. Hemen hemşireyi uyandırıp neden bebeğimle ilgilenmiyormusunuz dediğinde hemşire birşey olmaz birazdan ısınır diyerek küvezin kapağını kapatmış ve her gece izlediği kore dizisini açıp izlemeye devam etmiş. Çoğu zaman off yinemi bu çocuklar, sıkıldım artık falan diye bebeklerle ilgilenmek istemiyormuş. Bunu bize anlattığında gerçekten çok sinirlendik ve çözüm aramaya başladık. Başhekimliğe gideceğiz ama ordan birşey çıkmayacağını sadece uyarı vereceklerini tahmin ediyorduz. Birde şöyle bir durum var bebeğin hastaneden ne zaman çıkacağı belli değil hemşireyle zıtlaşırsak bebeğe yanlış tedavi uygular ilaçlarını eksik verir diye korkuyoruz. Bu durumda ne yapabiliriz nasıl bir yol izleyebiliriz?
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.