Hocam "Google Caffeine" sistemi hala faaliyette. İlk zamanlarda ilk sayfaların tadına baktırır. Bakarsınız gelirler çok iyi iken bir anda gerilere düşersiniz. Tadı damağınızda kalan 1. sayfa herneyse bir daha zor görünür. İleri ki zamanlarda web siteniz kendisini kanıtlarsa yükselişe geçer. Bu noktada amaç nedir? Tabii Adwords 'e web sitesinin yönelmesini sağlamaktır.
Son güncelleme gösterdi ki, kimse kral değil Google kral benim dedi. Bakıldığında Google kar elde ettiği sitelere daha çok önem verir. Adsense ile 'de alakalıdır. Kim çok kazandırırsa onu üste taşır mantığı da vardır. v.s. çok etkisi var.
Önerim: Sıralamana bakmadan özgün yazılara devam etmeniz. Her zaman ne oldum değil, ne olacam dememiz gerekir.
Hocam Sürekli güncel yazılar girmeye devam ediyorum. O konuda bir sıkıntı
yok. Benim dikkatimi çeken konu bazı kelimelerin google tarafından
istisnasız en son sırada tutulmaları. Bunlar gün içerisinde 4. sayfaya gelip
tekrar en sona gidiyorlar. Bu benim dikkatimi çekti.