osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
copy / paste yapıp diğer c/p cilerden daha çok hit almak istiyorum diyen insanlara şahsım adına üzülmem de mümkün değil, birşey biliyorsam yardımcı olmam da.

webe hiçbirşey katmayıp ondan çok şey bekleyenlerin nesli tüksense diye bekleyenlerden biriyim sadece.

keyifle okudum bu yüzden.
Yazdığımız tüm haberleri copy/paste yazmıyoruz. Kısa olanları olabildiğince özgünleştiriyoruz. Ayrıca ajans botundan gelen 2 bin kelimelik makaleyi oturup saatlerce özgünleştirecek vaktimiz yok. Ben kendi adıma üzülmüyorum sizin adınıza da üzülmeye zahmet etmiyorum bence siz de üzülmeyin. Bilginiz de sizde kalsın.