Arkadaşlar ayrıntı yok ö.m istemeyiniz. https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...li-guncel.html

burdaki ayakkabıları 60 tlden satıcaksınız 40 tl bana atıcaksınız ben kargolayacağım.