Arkdaşlar, konu içerisinde adı geçen kişi bir Avukat! R10 kuralları ve T.C. kuralları gereği kimseyi sıkıntıya düşürmeyecek şekil de konu içerisinde yorum yazalım!
Bu konunun Amacı Nedir?- Davanın Hatalı olduğunu bildirmek mi?
- Türkiye de bundan sonraki davaların selameti açısından önlem almak mı?
- Sadece Sesimizi duyurmak mı?
- Bilirkişiyi gerekli mercilere bildirmek mi?
böyle önemli bir konuda ağızdan çıkan sözün esiri olmamak için doğru şekilde yorumlanması ve konuşulması gerekiyor. Dava sonucu mağdur olan Alan Adı yatırımcısının, net bilgiler doğrultusunda kendi itiraz yapmalı ve Madrit Protokolüne göre Uluslararası Marka Tescili konusunda tecrübeli kişilere danışmalı.
Hadi topluca bu davanın sonucunun hatalı olduğunu savunacak bir mail gönderelim mantığı hakimse
bunun sonuçları veya olur yolu nedir?
Sonucun hatalı olduğunu savunmak demek WIPO avukatını, bilirkişisini, uzmanını suçlamayı gerektiriyor mu? bu farkın bilincinde olmak gerekli!
Gönderilecek yazının delillere dayanması şikayet edilecek olgunun şahıs mı dava mı olduğu konu içerisinde karışmış, konu tehlikeli yöne doğru gittiği için uyarmak istedim!
- Şikayet metnini kişisel e-postadan gönderilmemeli ve tüzel bir kişi olarak mesaj atılmamalı!
- Ayrıca Şikayet metnini Sosyal Platformlar da paylaşılmamalı!
Alıntı
Örnek İçerik
Metin: To Whom It May Concern
Araştırılması Gerken Konular
- Witness wilfully gives false evidence
- False or misleading impression
- Rule infringement
....
...
..
.
Yöntem, Kurallar ve Yasal Yükümlülükler Çerçevesinde Hak Aranmalıdır.