AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her konuda katkı yapmaya çalıştım r10da farklı konularda yorumlarım mevcut. Kimi konu duruyor kimi konuyu sahipleri isyan edip bazı hadsiz kişilere. Onun harici imzamda bi site var oraya yazdım bir kaç birşey göz atabilirsin. Daha çok Blog kısmında ama çoğu konuda da faydalı noktalar var. Göz atarsın boş vaktinde.
O forum sitenize üyeyim bayağıdır. Vaktim pek olmuyordu ve ingilizce sitem yoktu. Şimdi ara ara bakmaya çalışır bilgi edinmeye çalışırım. Blog derken bu arada?