Alper hocam yine döktürmüşsün eline sağlık. İngilizce siteler ile hiç ilgilenmedim sayılır. Fazla dil bilgim de yok eğer İngilizce site açmak istesem büyük bir ihtimalle resim ağırlıklı bir site açarım. Bir süredir düşünüyorum ama kararsızım. Sizin forumda da başlangıçta faydalı konular vardı ama pek devamı gelmedi.