Yüreğine sağlık, Tebrik ediyorum seni Hocam Güzel bir oluşum için karar vermişsiniz, Eğer Ankara'da olsam kaçırmazdım. Arkadaşlar Neyin Refransını neyin Bilgisini istiyorsunuz Adam zaten ÜCRETSİZ Kılmışki Herkes Gelip öğrensin diye boş biri olsa zaten böyle birşey kalkışmazdı İmkanı olan arkadaşlar giderse arkadaşımızın verdiği emekler boşa gitmesin en azından..