az buçuk güvenimiz vardı ama türk panelistler wipoyu da bizim memleketin yargısına benzettiler.
her wipo davasında dikkatimi ilk çeken şey panelistin türk olup olmadığı. uzun bir süredir benim algım bu yönde.
zamanında
ŞÖYLE yazmışım.
bu konuyu gördükten sonra da ilk baktığım panelistin türk olup olmadığıydı. türk panelist şikayetçi firmaya iade etmiş. sebebini okumadım bile.
türk panelistleri wipoya şikayet etme vakti geldi geçiyor. bugün hayat.com'un sahibine, yarın size, diğer gün bize döner bu iş arkadaşlar.
benim önerim türkçe domainlerin panelistlerinin türk olmaması için birşeyler yapalım