hata şikayetçide değil daha çok hakemde olduğunu düşünüyorum. dünya genelinde bir çok oyun oynarsın ama başında Türk varsa bir yerde cıvıtır. yabancı hakem olsa o domain gitmezdi o kesin. adam wipo hakemi diye ne var ne yok bütün domainleri toplar.

akıl var mantık var adam 3 5 kuruş kazanmak için yırtınıyor adama verseler 3 5 bin adam seve seve yada ... ... o domaini verir karşı tarafa

hakeme sormak lazım kaça sattın domaini