Düzgün bir yazı yazıp, herkes mail gönderse şikayet için bir etkisi olmazmı?
Olursa neden hala bunu yapmıyoruz?
Mutlaka etkisi olacaktır hocam.
Yazıyı gönderirken çelişkili olduğunu düşündüğümüz davaların linklerini bir arada toplayıp delil olarak onları gönderebiliriz.