acemi_66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim niye sen adsense aldın diye sitene saldırsın ki
Ne bileyim, çıkıyor öyleleri arada. Neyse artık. Bu arada anlayan arkadaşlar varsa adsense yerleşimine bakabilirler mi? Özellikle konu ortasındaki adsense kodu yayın politikalarına aykırı mı bir türlü içim rahat etmedi. düğme ile arasına hr koyup baya aralarında açık olmasına rağmen gene de sorun teşkil eder mi acaba diye düşünmeden edemiyorum. Site