Merhaba arkadaşlar. Belki denk gelenler olmuştur bundan önceki başvurularımda adsense tarafından ret edilmiştim. Bu başvurumda kabul etmişler. Öncelikle bu zaman aralığında başıma ne geldi ben neler yaptım onu yazmak istiyorum belki birilerine bir faydası bulunur. Önceki konuda bana yol gösteren arkadaşlara ayrıca teşekkür ederim.
İlk olarak başvurduğum gmail adresi ile bir zaman sonra tekrar başvurdum ve kabul etmediler. Biraz bekleyip tekrar başvurduğumda ise bu sefer "internet bağlantınız yok" gibi saçma sapan bir sebepten başvuru bile yapamadım. Biraz araştırdığımda gördüm ki adsense mailimi spam olarak algılıyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum ama sonuç olarak o gmail adresi ile başvuruyu tekrar yaptırtmadı.
İlk iş analytics ve webmastertools ile bu mail adresinin ilişiğini kesmem oldu. Daha sonra önceden açmış olduğum "2-3 aylık" bir gmail hesabı ile sitemi ilişkilendirdim. Analytics ve webmaster'a kayıt ettirdim. Bu işlemlerden sonra google forumda bir konu açtım ve insanlarla etkileşime girdim. Ne faydası var demeyin inanın bilmiyorum. Belki faydası olmuştur diye yazıyorum.
İnternet sitem 5 saniye civarında açılıyordu. Host kaynaklı bu sorunu bir türlü aşamamıştım. En sonunda hızlı bir host buldum ve sitem 2,5 saniye altında açılmaya başladı.
Daha sonra sitemde illegal içerik varmış. Bunu da bu forumdaki değerli arkadaşlarım sayesinde öğrendim. Hemen konularını silmeden bu içeriklerden kurtuldum. Neydi bunlar derseniz 1-2 kendi hostumda barındırdığım klip. Neden böyle bir şey yapmıştın derseniz, cahillikten.
Bunları da hallettikten sonra başvurumu yaptım. İlk onay 1ci gün geldi. 2 gün sonra 2ci onayı aldım.
Tüm bu zaman zarfında içerik girmeyi ihmal etmedim. Günlük ortalama en az 2 içerik girdim.
Ekstra yaptığım şeylere gelince. Temamda resimler kendine ait bir sayfada yayınlanmakta idi. Ayrı bir konu imiş gibi. Hepsini tek tek alakalı olduğu yazıya yönlendirdim. Sadece resim veya sadece video olan konularıma yoast ile meta açıklaması yazdım.
Sitemin adı ve konu başlığım h1 tag ı ile yazılıyormuş onu düzelttim. Site adını kaldırdım onun yerine logo ekledim. İlk başvuru zamanımda mecburen bazı bilgileri alıntılayıp konular açmıştım. Bunu sakın yapmayın. Başvuru zamanı alıntı içerik girmeyin sakın. Kaynak gösterseniz bile kabul edilmiyor. Alıntı asla yapmayın. Bu sefer öyle bir hata yapmadım. Bu konulara REKLAM KODUNU yerleştirmedim. Ayrıca sitede gezinmeyi biraz daha kolaylaştırdım.
Ayrıca bu zaman zarfında asla backlink almadım. Başka sitelere kendi sitemin linkini vererek yorum atmadım. İlk zamanlar kullandığım ORGANİK HİT tarzı şeylere asla bulaşmadım. Bu forumda dahil olmak üzere hiçbir yerden refere edilip siteme gelinmesine sebep olmadı.
Bu arada merak edenler olmuştur elbette. Hitim günlük arama motorlarından 10 bile değil. Gerçek kullanıcı yani arama motoru hariç siteme gelen tekil hit 20 i geçmez. Yani hitle alakası yok. İçerik konusuna gelince sadece klip veya tek bir resim şeklinde birçok içeriğim bulunmakta. Yani bunla da pek alakası yok.
Bunlar benim tüm bu zaman zarfında düzelttiklerim, yaptıklarım. Bunlar sayesinde mi aldım onayı bilmiyorum. Ama belki birilerine faydası olur diye yazmak istedim. Umarım henüz alamamış arkadaşlara biraz yardımı olur.
İyi çalışmalar, bol kazançlar herkese.
Not: Siz de adsense hesabı alırsanız forumda yazmadan önce iki kere düşünün. Direk siteme saldırı oldu ve şuanda siteme erişilemiyor. Böylesine kanı bozuklar var haberiniz olsun.