evet maalesef böyle sonuçlanmış, kararı dün okuduğumda domainin sahibi adına üzüldüm, hakkını savunamamış, yazık olmuş. bana göre haksız bir karar.. işte wiponun bu haksız kararları yüzünden domaini satın almak yerine gidip jenerik herkesin kullandığı bir kelimeye böyle firmalar dava açıp alıyorlar. arkadaş keşke ehil bir avukat tutsaydı.. sahibini tanımam etmem ama domain işini hobi olarak yapan biri olarak, gerçekten çok üzüldüm kendi domainmiş gibi..
(konuda ki mesajları okumaya vaktim yok ama kesin değerli yorumlar gelmiştir, müsait zamanda ilk mesajdan itibaren incelerim)