Konu
SMS Onay Sistemi Var mı?
28-10-2014, 21:58:08
#9
ART
İlk mesajda da belirttiğim gibi amacımız sadece giriş değil. Asıl amacımız ve ihtiyacımız kayıt aşamasında verdiğiinz linkte sadece login ekranında işlevsel olduğu yazıyor.
furkanturkyilma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/whmcs/1285886-uye...arina-son.html