AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Net bir yorum yapayım; Konya esnafı cimridir, internetten de pek anlamaz, fazla ümit bağlama... 1, en fazla 1,5...
Yorum için teşekkürler Uğur bey!

Siz öyle diyorsanız öyledir