BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Editör olarak TextWrangler mevcut.

Ben Adobe Edge Code indirdim kullaniyorum.



ayrica;

vSSH Lite

Adobe DW


Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Editör olarak;

Sublime text veya DW işini görür.

Local olarak;

MAMP veya XAMPP kullanabilirsin.


Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coda 2 veya Espresso..


Deve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler. Varsa yeni tavsiyeler alabilirim.