Konu
Hangi Scripti yapsam daha çok alan olur ?
27-10-2014, 00:36:33
#2
Ajiba
2.5.1
moda portalı !.. Bence piyasada adam gibi bir tema yok.. Olanlar ya çok uçuk fiyatlarda ya da tırtlar.. Forum da da gördüğüm moda sektöründe çok kişi var.. Bence düşün derim.