Ben bile şimdi bir siteyi şikayet etmek için onlarca kişi bulabilirim. Bu şikayetler somut delillerle yapılabiliyor mu ? Ayrıca yapılsa bile, kaideye alıncak bir site mi ? Sonuçta google bir yardım kuruluşu değil. Ayrıca ben hiç duymadım şikayet ile sandbox'a giren bir site.
Sitenin aldığı hit kelimelerdeki durumu zaten webden anlamayan bir adamı getirsen hacklinki o sitelerde görür, dolaysıyla adamda bulsan 100 kişiyede şikayet ettirsen google başedemiyor dolaysıyla bizim çapımız hepsine yetişmeye yetmiyor diyemiyo tabiki biz cezalandırdık hadi ordan link alanları cezalandırdılar göya ama halen hacklinke çözüm yok. Footer sakıncalıymış göya halen neden orda o siteler çok merak ediyorum.