Bir siteyi kaç kez ben ve arkadaşlarımda raporladıgı halde halen ayakta yemişim googlenin penguenini paranın olduğu yerde google varsa googlenin olduğu yerdede bolca yalan var.
Ben bile şimdi bir siteyi şikayet etmek için onlarca kişi bulabilirim. Bu şikayetler somut delillerle yapılabiliyor mu ? Ayrıca yapılsa bile, kaideye alıncak bir site mi ? Sonuçta google bir yardım kuruluşu değil. Ayrıca ben hiç duymadım şikayet ile sandbox'a giren bir site.