Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi gelip imza attırmadan parayı hesabınıza geçmeleri imkansız bir konu. Kesinlikle banka çalışanının huzurunda imza atmalısınız. Sözleşmeyi başkasına imzalatmanız bile söz konusu burada.

Bu durum imkansız üzeri bir konu.
finansbanktan 2 kere internetten kredi cektim bende en ufak bir yere imza atmadım not : 14 senelik müşterisiyim