Haklısınız insanları yanıltmaya gerek yok 2.9 yazdığımı fark etmemiştim düzelttim. Dikkatiniz için teşekkür ederim.

PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu basligina 2.8 yazip, icerige 2.9 yazmaktaki mantik nedir?

İnsanlari konu basligi ile yaniltip konuya cekiyorsunuz..