Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vadesiz TL oluşturorsunuz hocam cok basit size yeni iban verior. Hangi bankayı kulanıorsunuz?
Şuan ziraat bankasini kullanıyorum. Bu işlemi internet subesi üzerinden mi yapıyoruz yoksa normal şubeye gidip yeni hesap mi actiriyoruz. Onu çözemedim.