Aynı durum başıma geldi..Benimde birden çok hesaba ihtiyaçım oldugundan ben devam ettim..Çözüm şöyle fakelere gelen ödemeleri hemen orjinal hesaba gönderin..Böylece kapatılırsa 0 tl bakiye ile kapanır
Daha önce kullandığım hesaplar hep kendi adım ve soy adıma kayıtlıydı.Şimdi yeniden bir hesap açsam kendi adıma ve soy adıma ve sitelerimden bu hesaba ödeme almasam.
Sadece fake hesapları sitelere ekleyip, fake hesaplara gelen ödemeleride bu kendi adıma kayıtlı olan hesaba göndersem kendi adıma kayıtlı olan hesap tespit edilmez mi? veya daha öncedende kullandığım multi hesap olduğu ortaya çıkmaz mı? eğer ortaya çıkmaz diyorsan kesin çözüm gibi bir şey bu hocam.