Konu
Networksolutions Firma içi transfer
24-10-2014, 16:50:48
#1
netadam
Merhaba arkadaşlar networksolutions'da firma içi transfer için talep oluşturduk fakat 24 saat geçmesine rağmen hala mail gelmedi. Bu kadar uzun sürmesi anormal değil midir?