Merhaba,

Yurtdışından yanlışlıkla dimm ram almışım, 2+2 gb olmak üzere toplamda 4 gb ram var. Amazonda ürünün fiyatı 50 dolar civarı. Uygun fiyata bırakmayı düşünüyorum, almayı düşünen olur mu acaba?

Fiyat tekliflerinizi atarsanız pm olarak anlaşırız.