Veri yürütme engellemesi (DEP) Sorunu ile mücadele edip duruyorum arkadaşlar,

Skype programını kapatıp duruyor, ne yapmam gerekiyor acaba bu sorunu çözmem için, yardımcı olursanız sevinirim