RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar bu konuda son durum nedir acaba?

OVH den 4 adet sunucu almayi ve webserver altyapimi oraya tasimayi planliyordum, ancak failoverde yasadiginiz bu problemler beni cok korkuttu.

Lutfen bilgilendirin
Korkcak bişi yok, sorun olursa eğer "Submit an incident ticket" kısmından ip numarası, mac adresi, sunucudan ipconfig /all ve route print çıktısını gönderin aynı gün çözüyorlar.

Hepsini aynı anda gönderinki soru cevapla zaman geçmesin.