arkadaslar bu konuda son durum nedir acaba?

OVH den 4 adet sunucu almayi ve webserver altyapimi oraya tasimayi planliyordum, ancak failoverde yasadiginiz bu problemler beni cok korkuttu.

Lutfen bilgilendirin