caglaryetiskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orjinal sürüm müdür? Neden fiyatlar bu kadar ucuz??
Ben kullanıyorum hiçbir problem çıkmadı zaten 1$'dan nolacak. Belki Çinde ucuza satıyorlardır milli gelir düşük diye onlar da ordan alıp satıyordur.