BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son e-postam cevapsız kaldı. Cevap atmayı unutmadıysanız hiç hoş bir davranış değil.
Hocam kusura bakmayın şimdi mailinize cevap gönderdim