TuzsuzT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğal olmayan backlink edinmelerine Google bundan böyle prim vermeyeceğini, prim vermemek bir yana sert bir şekilde cezalandıracağını son güncelleme ile açıkça belirtti.
seo'yu backlink kasmak olarak algılayan kesimin ekmek kapısı kapandı diyorsunuz ama konuya bakış açınızı biraz değiştirirseniz aslında bu tayfanın fayda yerine zarar verme aracı olarak gene ekmek yemeye devam edebileceğini görürsünüz
Kulak çınlamasını dert etmiyorsanız ve canınızı sıkan sıralamada bir türlü geçemediğiniz rakip sitelere bu seocu tayfadan bir kaç paket backlink patlattımmıydı rakip te patlar çıkamıyorsan çıkanı indir prensibi

bu bahsettiğiniz yolda içerikle sürekli ilgilenmek gerekiyor. firmanın biri için yaptığım sitede benzer bir teknik kullandım. domain eski ve hali hazırda yayında bir site vardı. mevcut sitede ana kelimesi ile ilgili hiç bir şey yoktu. yeni siteyi kurduk içerikleri girdik. sitede kullanılan resimler orjinal resimlerdi. ilk hafta site ortalarda yoktu sonradan 10. sayfadan sıralamaya girdi. bu aşamadan sonra bir kaç içerik güncellemesi yaptık 7. sayfaya kadar çıktı. resimler içinde biraz çalışma yaptık 5. sayfaya kadar geldi. sonra google sitede rakiplerdeki benzerlerine oranla daha orjinal olan bir içeriğe kafayı taktı ve sıralamada ilk sayfaya kadar çıkardı. bizde bu sayfa üzerinden diğer ana kelimelere çalışma yaptık. 3-4 günde bir içerikte resimlerde falan ufak tefek güncellemeler yaptık ve sonuçta site 1 aya yakın sürede kendi kelimesinde de ilk sayfaya kadar geldi.
sonrasında güncelleme yapmayı falan bıraktık sonuçta işimiz gücümüz var başka işlerle de ilgilenmek lazım site şimdi 3. sayfanın sonlarında.

bizim tecrübeye göre sitende sizi öne çıkartacak mutlaka diğer rakiplerden farklı orjinal bir içerik olmalı (aslında hepsi orjinal olmalı ama hedef adsense den para kazanmak olunca kısa yoldan kopya içerik insanımıza daha kolay geliyor o yüzden en az bir orjinal diyorum)
biz sadece konuda bahsedilen şekilde site içi çalışma yaptık işi teslim ettik bitti. normalde bu noktadan sonra sosyal medya üzerinden de abartmadan site üzerine çalışılsa ilk sayfada biraz daha tutunurdu heralde.
bu site kendimin olsaydı bu aşamadan sonra siteye birde ziyaretçi yorum modülü ekleyip dışardan kimse gelmese bile kendim sallama isimler ile zaman görüş girip konuyu kaşıyıp güncel tutardım.

bu siteden ekmek yemeye devam edicekseniz üzerinde sürekli oynamaya da devam etmeniz gerek.